best friend

Alltså vädret!! Jag blir så lycklig! Sagen har varit mycket seg. Jag var på bra humör på första lektionen men då fick jag veta att Hanna ska sluta som våran lärare!! Hon ska inte vara kvar på skolan heller! Hon är typ världens bästa lärare. Hon har gjort skolan rolig. Man ser fram emot biologilektionerna. Hon ha så bra kontakt med eleverna eftersom hon bara är 24 år. Men hon är så jävla bra. Den nyheten fick resten av min dag att suga.Jag blev trött, ofokuserad, och irriterad. Sen var de massa tråkiga lektioner. Efter skolan så var jag och Vickzie kvar i skolan och skrev labbrapport! duktigt! Fast dom är inte klara än, dom ska vara inne imorgon. Men vi stannar efter skolan. Sen sk ajag nog dra till Gränby  och kanske tjacka skorna nedan. Eller va säger ni? Ska jag? Dom har grymt hög klacka(9 cm) Men jag vill verkligen ha dom.Hur ska jag göra? Nån som vill följa med till Gränby imorgon?
13 dagar kvar till Ukraina!
Nu måste jag öva på franska glosor typ.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0