Heja IKEA!!

VÅÅÅR!!!
Fan va skönt de var idag! Vi slutade kvart över elva och jag och Vickzie pixie pie drog till stan och käkade på Subway. Sen drog vi till din sko och på vägen hittade vi Sara och Adam som hänkade. Sen splittrades vi och jag och Vickzie drog till bryggan och solade! De var skit mysigt. Sol liksom. Sen skulle jag sjunga och efter de var de IKEA som gällde. Heja Ikea!! Fan va stoort och myysigt! Vi shoppade "mat" och vi (iallafall jag) åt middag där. Ikea korv liksom!?! Älska!  Sen tog vi bussen och mötte simon och maria. Sen gick jag hem och slöade. Har inte gjort så mycket bra idag. Skulle ha skrivit kemirapporten idag men så blev de inte. Men imorgon!
Idag filmade vi vårat klassråd. De var hemskt. Vi ska ha med de och visa de för ukrainarna när vi åker ner. Vi var däför tvungna att ta allt på engelska. Jag brukar inte ha problem med att prata men fyfan va mycket engelska jag har tappat. Sen behöver jag titta på de där sen! shit..
Nus ka jag nog sova tror jag. Jag kunde nämligen inte sova igårkväll eftersom jag gick upp halv två. Så jag låg och tittade på Wild Kids till halv ett medans någon skum snubbe messade mig på obegriplig "svenska". Han säger att mitt nummer fanns på hans mobil när han köpte den. Hur snodd är inte den då liksom?! Kul kille.
Du är väldigt lik henne. Men de är klart du inte förstår de.

Kommentarer
Postat av: anna

asså första säsongen av wildkids är typ det bästa jag sett haha lovely

2009-04-02 @ 08:47:28
URL: http://annbje.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0