Leende guldbruna ögon

Nu är jag hemma från en 24 timmarskryssning till Mariehamn. Det fanns farligt lite snygga killar på den båten. Jag kanske såg tre. OCh då är självklart Tony Irving inräknad. Han hade sin dansskola där. Han körde samma skämt hela tiden typ. Men han var lite kul. Men han gick iallafall runt i publiken och drog upp folk. Då "Gick erik på toa". Sen dansade jag och pappa några danser och sen blev det helt plötsligt 18årsgräns där så vi drog vidare till en pub. Men jag och hanna gick och la oss eftersom våran plan var att vi skulle äta frukost i Mariehamn. Men så blev de inte eftersom mamma och pappa försov sig. Så vi gick till nån tråkig kafeteria och tog oss en macka och spelade lite kort. sen blev de mera Tony och Wallmans Schlagerbaren. Sen var de slut.

Jag har insett att Schlager och Dansband är en stor del av min repertoar. Jag kund varje låt som dom sjöng med Wallmans och en o0ch annan dansbands låt när dansbanden spelade. Bred musiksmak? Mm...

Mitt lov har till stor del bestått av Sara och Maria och de blir lite mer av de ikväll, jag sk anämligen träffa Maria. De blir trevligt. Men först ska vi baka pizza här hemma.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: maria

haha sexigt par! ni ser verkligen jättegulliga ut :) <3

2009-04-09 @ 18:16:07
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0