live without an answer

Min tid har gått till annat än bloggande på senaste tiden. Jag ahr så mycket som ska göras. Jag borde sitta och läsa om Florence Nightingale eller plugga msuik till provet imorgon men jag sitter och laddar upp bilder på Facebook och lyssnar på The Mars Volta.
Jga kanske ska försöka berätta lite om Ukraina för er som är lite intresserade. Det var sjukt bra. Vekcan kändes som en månad. Vi gick på museer, var med på TV, åkte nattåg, rökte, drack, umgicks, fick massa nya vänner och grät. De var en så lyckad vecka. Förutom gråt delen. Men vi var ju tvungna att åka därifrån. Men vi ska tillbaka. De var bara så underbart.
När vi var i Sapp så bodde vi hos en tjej som hette Anna Vorobjeva. Hon var jätte gullig. Vi blev ganska bra kompisar med henne så hon började gråta tre gånger för att vi skulle åka. Fett sorgligt. Jag grät på bussen. Sne skulle vi bo hos Olga men dom renoverade så vi fick på hos nån anastacia som inte var så bra. Men vi överlevde eftersom vi umgicks med Olga och hennes brorsa Roman som var the hottest.  Sjukt.

Anna, Nikita Banana, Ägg carro, Victoria, Frida Dashas pojkvänn och Dasha.

Victoria, Olga och Roman.
jag dör. Jag vill tillbaka.
Nu ska jag försöka sova innan klockan 11. Vi får se om jag lyckas.
Puss
Valb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0