oh yes!

Imorgon smäller de!!
idag har dagen känts oändligt lång tycker jag. Men den är snart över och de betyder UKRAINA!! Har nästan packat klart, eller inte. Massor är i tvätten. Men de mesta är klart. Jag och Victoria drog till stan för att köpa massa godis till resan. Vi plockar ihop godiset och ställer oss för att betala. När jag lägger upp godiset på vågen ser jag att de kostan 60kr(!).
Då skriker killen i kassan "60 KRONER!!!" och låter vääldigt förvånad. "Du räddade våra liv!". HAHA!
Sen åkte jag hem och började packa.
Igår var jag på KatteMusikalens genrep med en av dom tuffaste. Den var lite crazy, men bra. Sen blev de grillkväll på alnäs med massa trevliga människor.
Jag kommer troligtvis inte blogga på typ två veckor. Troligtvis lite mindre. Men alla får ha de så bra och sakna mig!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0