som om du skulle lyssna

Halloj!
Idag har jag fått nya skor och satt upp studsmattan och haft en väldigt mysig kväll på alnäs med kompisar.
Jag vaknade väl vid tolv och satte mig framför tv:n dirket. Sen kom pappa och sa att påskharen hadde varit här och sagt att jag skulle få nya skor och de tackade jag ju inte nej till. Då åkte jag och mamma och erik till boländerna(<3) och shoppade. De blev ett par adidas classic. När vi kom hem tvingade mamma oss att sätta upp studsmattan. Vi ämpade med de en kvart sen åt vi godis och gosade med bill. efter middagen spelade jag ticket to ride med mina föräldrar och förlorade stort. Efter en stor förlust drog jag till Lyssnarängen och träffade Julia Svante Tobbe och Anna. Vi drog vidare till Anläs där vi rökte vattenpipa och snackade. De var mysigt. Så gott. Sen cycklade jag hem ensam och lyssnade på "Time of your life" hela vägen hem. Tror de blev sju gånger. Nu är jag lite snurrig och trött. Imorgon tror jag att de blir att jag träffar maria. Eller hon har en dejt med min studsmatta och jag med hennes godis.
Igår färgade jag Carros hår och tittade på Wildkids hela kvällen. Mys.
Nu ska jag sova.Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: nej, drf det bara är någon, någon speciell...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0