Utkast: Nu är ...

Nu är jag hemma, trött och hungrig. Gårdagen var mycket mysig. Jag Sara och Maria plockade ut tv och madrasser till hennes lokal och sen hade vi filmkväll. Runt halv fyra aå drog vi till wille och hans skånepolare. Vi stannade där ett tag och straxt efter fem började vi traska hem genom skogen. Sen skulle vi pp tre timamr senare och städa. Men de klarade vi. Jag skurade duktig som jag är. När vi var klara gick vi hem till Sara (hih) och tittade på film tills min mamma kom.
Nu sitter jag på mitt rum och spelar ein bisschen guitar. Snart ska jag städa lite, kanske ta en dusch. Fresha till mig. Sen ska jag dra till Knutby. Mys mys.
Gårdagens väder var mumma!! Jag och Sara låg och solade på bryggan i staqdsparken. Puss på de!
Men idag är vädret inte på samma nivå. Skyll på Sara hon dödade en spindel igår!


1647
Jag har städat mitt rum. Duktig. Sen somnade jag och sov lite mer än två timmar. Så skönt! Jag har precis duschat och ska göra mig iordning för att ta bussen till KNutby för tjejkväll hos sofie!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: maria

haha jag skyller på sara för det dåliga vädret :) <3

2009-04-05 @ 20:34:59
URL: http://janssonen.blogg.se/
Postat av: sophia

puss på den kvällen <3

2009-04-08 @ 22:35:24
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0