what's really going on below

Så gårdagen (söndags). Jag drog till Knutby med ett gäng tuffa brudar. När vi anlände till pastorns hemmaplan mötte sophie oss och vi drgo hem för singstar och mys hos henne. Jag sjöng en hel del. Dom hade massor av instrument. Bland annat en 12-STRÄNGAD GITTARR! Ljuvligt. Älskar den. Köp en till mig? Nästa morgon blev de mysig frukost och mera gittarr. Sen drog vi hem och jag åkte hem till mina brudar. Vi epilerade oss och åt glass och myste. Sen drog jag ehm och åt och spelade du ska inte tro de blir sommar och beautiful ones. Mix and match. Sen drog jag tillbaka till dom snygga och vi "mensade" ner marias säng och åt ostbågar och glass och tittade på "13 snart 30".
Nu ligger jag och lyssnar på "hallelujah-. Bon Jovi" och inser att jag åker till Ukraina snart. Sen är allt över.
Älskar mina brudz!
Bilder från helgen kommer kanske sen(:

Kommentarer
Postat av: sara

epilerade oss hahahahahaha XD <3

2009-04-07 @ 10:09:38
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0