adrenalin

alltdå alltså.... Igår. Det var en av de roligaste sakerna ja varit med om. Att stå på scenen med en så bra publik och bara kunna släppa loss. Freakin' amazing!!! Att springa ut mellan låtarna, stänga av myggan, slänga va sig kläderna och på med nästa ombyte. Helt galet. Vilken energi. Att faktiskt tycka att det gick ganska bra att dansa trots att jag inte är någon dansare. Jag vill bara ha mera. På skolavlsutningen ska vi köra typ hälften eller nått. Så dom som inte såg igår kan kanske komma till pingstkyrkan klockan 9 eller 12 tror jag de är. Helt galet. Jag är fortfarande helt till mig. Det är typ ingen som förstår. Det är det här jag vill göra. Tänk när jag slutar trean. Då är de slut med skrapanbandet. Vad ska jag göra då? Då kommer mitt liv vara över. Men hur fan sak vi kunna slå det här? Vilket tema skulle kunna komma nära Michael Jackson? Jag kommer snart börja gråta...

Kommentarer
Postat av: anna bjerneld

dunderbra, verkade skitkul och blir så glad för din skull!

2009-12-17 @ 14:51:02
Postat av: malin

Ni var aaaaaaasbra!!! <3

2009-12-17 @ 15:28:04
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0