flightless bird

huvudet snurrar.
Bra dag igår. Är helt slut idag. Först klockan 12 så var det rep med musikklasseni typ tre timmar. Sen drog jag till stan för att träffa rebecca och Emilia. Vi köpte varsin sallad och gick hem till Rebecca och åt. Supermysigt! Sen vid halvsextiden så var det dags för lucia tåg. Det gick bra, inge stearin i håret. Yes! När jag hade fått av mig lucialinnet var det bara att hoppa in i bilen för att åka till dansrepet i Ekeby. Skinhead dead head everybody gone bad... Klockan 10 var vi klara och då skjutsade Trolle mig och elsa och johanna till Ica väst för att köpa chips och läsk sen hem till Clara för party. Det blv den klassiska jag har aldrig och någon konstig och komplicerad norsk lek. Men framåt kvart i två så var jag tvungen att ta sista bussen därifrån. Jag vinglade in på bussen och kämpade för att inte somna. Det kändes som om bussen åkte i cirklar. Galet. När jag kom in till stan så var det en halvtimme tills den skulle gå... Jag ringde anna och snackade i typ 20 min. Sen hände nått och hon ville inte prata med mig. heh.. men jag kom hem iallafall.
Nu är det dags för nytt rep i tre timmar. Sen får vi se vad jag hittar på. Jag vill iallafall ha lite julstämnig.

Här är två bilder från igår:


Hos Clara innan jag gick.

Emilia jag och rebecca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0