hey pretty baby

Goder afton mitt herrskap här kommer lussebrud!
Idag har jag gått sex luciatåg. Sjungit sem solo delar. Och varit lucia en gång. Det har varit otroligt mysig måste jag säga! De Visa består av så mysiga människor. Jag var Lucia på Kristallen. Där var de inte så mysigt egentligen eftersom dom inte släckte några lampor. Men det var kul ändå.
Efter alla Luciatåg så drog vi (Klara, Clara, Moa och jag) till stadsteatern för att prova kläder tills koncerten nästa vecka(!).  Vi har kostymrep på måndag!! Spännande och se hur de kommer gå. Nu är jag iallafall helt slut i kroppen men måste piggna till eftersom jag ska träffa the one and only, Gunnis!! SÅ länge sen! De kommer förmodligen bli sjukt som vanligt.
Jag tog lite fina bilder idag men min data är  dålig så den tvärvägrar lägga in dom.
Aja nu ska jag kl på mig!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0