i'll try to fix you

hallo!
Väldigt najs dag i skolan idag måste jag säga. Sovmorgon till 1005 och då var deet matte med lekar och litee fika. Sen skulle jag och Sara hålla idrottslektionen idag. Vi körde lite boll lekar och hopprep. Det var väldigt lyckat! Alla tyckte att det var jätte roligt med hopprep.
Sen jag kom hem har jag inte gjort någonting. Eller jo..jag och mamma åkte till Göttsunda för att handla lite. Jag fick henne att köpa snabbmakaroner! Jag älskar det! Makaroner och köttbullar.. mumma!!!! Ska nog äta det till middag i smyg medans dom andra äter laxpytt.
När pappa kom hem igår sa han "Jag har köpt en två dimensionell gran!". Men den är numera rund och fin. Vi ska förmmodligen klä den ikväll. Då vet man att snart är det jul.

Jag har haft en supermysig helg. Stora delar har spendrats med Emilia och Rebecca. Jag har kommit på att dom är ina soulmates!!<3<3

öNsKeLiStA

Htc Tatoo
Inspelning+ nya hörlurar till telefonen
Systemkamera/kompakt kamera


Snygga leggings

Det är några av de saker som jag önskar mig. Självklart säger man aldirg nej till presentkort eller iPod heller.
Jag vill ha fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0