i'm dreaming of a white christmas...

Nu sitter jag och lyssnar på White Christmas. Den är så mysig och full av minnen.
Jag är så propp mätt. Har nämligen bakat en otroooooooligt god kladdig kaka tills imorgon("Roliga timmen"). Det är typ en kladdkaka med frosting. Men jag råkade göra för mycket frosting så de blev lite över. hehehe...
Idag har jag haft en ganska chill dag. Först franska sen hål i tre timmar. DÅ åkte carro jag fria och victoria till stan och träffade emelée och käkade på jalla. Gott!! Sen åkte vi tillbaka och hade engelska då vi kollade på film typ. Sen var de musik vilkeet var roligt som vanligt. Sen kör kul. Sen hem och baka.

Jag ska sjunga The Story på julavslutningen. De kommer bli awesome! Hon är så cooooool.

nu ska jag sova!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0