inaktivtjej_92

träningsväääärk efter dansträningen igår. Madde fick för sig att vi skulle värma upp ordentligt innan vi började. Vi sprang runt och gjorde situps och armgrejer. Jag har träningsvär i ryggen. Jag kan inte sträcka på mig... Men Vi körde thriller iallafall. Kul kul.
Idag hade vi slutprov i fysik. Det gick mycket bättre än väntat. Dt betyder dock intre bra.hehe...
etfer det tre timmar långa provet så hade vi lunch och sen biologi då vi tittade på film. Det skulle tydligen vara mycket sex men nej? Typ inget?? Haha..
Efter skolan så drog jag på stan med Malin. Vi kikade i lite affärer och fikade. Vid fyra tiden så är nästan allllla caféer knökfulla. Helt hopplöst. Vi hade väldigt trevligt. Vid fem tiden drog jag till musikskolan för att sjunga med helena. Det slutade med att jag satt framför pianot.
När jag kom hem så åt jag middag sen såg jag i mejlen att vi ska ha en andra konsert!! Klockan nio!!:D:D:D:D
Sen tog jag mamma och hanna en snabbis till gränby för att leta kavaj.
Nu tittar jag på Ugly Betty.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0