Jag vet att du sover

JULLOV!!
Avlsutningen var bästa ever! Vi körde halva MJ konserten+ Adams Julsång och Gläns över sjö och strand. Jag är så lycklig. Att stå på scenen är de roligaste som finns. Det vill jag göra.
Jag har fått julklappar idag!!! En av malin och en av Victoria. Av malin fick jag "Chai latte pulver". I Love it. Seriöst! Jag har köpt Chai te men de var inte så gott, inte ens med mjölk och socker. Men de här. Jag ska dricka det till frukost. Tack malin! Jag blev jätteglad!!<3
Av victoria fick jag en tshirt. En Beat it T-shirt!!! Så glad! Den jag ville ha!!
Jag är så glad och de är inte julafotn än. Två saker och jag ville ha. Att dom kunde pricka så rätt! Tack Malin och Victoria!<3<3

Jag ahr gjort kola idag. Och städat mitt rum. Och gosat med Bill. Sötaste kaninen ever! Jag älskar honom. Han låg där brevid mig och såg ut som en säl. Tycker så synd om honom som måste sova ute i kylan. Men jag fyllde på hans bur med halm och mat så han ska nog ha de bra.

Nu ska jag sova.
Vad har ni för planer på Nyår??
<3

Kommentarer
Postat av: malin

Hahah skönt att du gillade presenten sötnos <3

2009-12-23 @ 12:00:14
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0