Jule brutta

Åh komentarer va roligt!!

Idag har jag haft en bra dag. Chill franska, stickade mej genom hela matten (första garnet slut) lunch och sedan engelska då jag somnade. Men köpte kaffe så klarade mig. Musiken gick hur bra som helst. Nu är vi på gång!
Sen va de kör. Band kransar tills imorgon. Hade osm vanligt supermysigt med speciellt Rebecca och Emilia!!
Seen gick jag på musikklassernas luciatåg i Domkyrkan. Jätte fint, verkligen!
Nu måste jag verkligen sova. Ska upp om 6 timmar. SK vara på IKEA 0715!!! Men jag är pepp!!!!

Lite viktiga saker:
Grattis malin!!
Det brann i våran matta nyss.
Det var anna-dagen igår.
Jag har papiljotter i håret plus två sjalar för att dom ska sitta fast.
Jag kan inte skriva min önskelista.

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: malin

Hihi tack sötnos, och lycka till med lussandet idag! <3

2009-12-11 @ 06:52:04
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0