power

Igårkväll, hos gunnis, hade vi hur roligt som helst. Vi byggde ett pepparkakshus. Det blev en pizzeria. Muchos bello.(haha.. jag är så bra på språk). Sen halv tolv så beestämde vi oss för att färga marias hår. Si vi satte igång med mössan och virknålen och allt. Hennes mamma blev sur så vi gick ner och viskade tills färgen var i. Då var jag tvungen att gå. Så jag har inte sett resultatet. Men hoppas att det blev bra.
Idag har jag varit på två luciatåg. Först i Dragarbrunsgallerian. Då var sara och hennes föärldrar där. Hennes pappa har kommit heme nu förresten!!!!:D
Sedan drog alla till Donken för cheesburgare! efter det drog vi till Svava för ytterligare ett luciatåg. Då var jag Lucia vilket jag ångrade efteråt. För när det var slut så fick vi bokstavligen slita loss kronan från mitt huvud. OCh jag hade så jäkla mycket stearin i håret. Och jag hadee brännt sönder min hand och mitt lucia linne är fläckigt. Men det var roligt.
efter det drog jag hem och vilade för ikäll är de Lucia movienight som gäller! Jag och Sara drar till Royal om 15minuter och stannar där tills klockan åtta imorgonbitti!! GREAT!!! Nu ska jag klä på mig och packa lite saker och göra kaffe!
Puss
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0