When you try your best and you don't succeed

Jag har varit hemma idag. Jag behövde det. Helgen har varit så hektisk att jag inte hunnit sova. Delar av de kanske är mitt fel, hehe.. men imorgon så ska jag iallafall till skolan. Jag och Victoria har presentation om katte imorgon. Jag fattar inte varför vi valde Katte. Så sjukt mycket att prata om då. Vi kunde ju ha valt uppsalas minsta gymnasie men nej. Men victoria var här tidigare och då gick vi igenom vad vi skulle säga imorgon och tittade på She's the man. Sämsta övrsättningen i den filmen. "i'd tap that" ="Hon är knullbar". ??

Jag har lärt mig sticka!! Jag håller på och stickar en halsduk just nu. Jag har kommit hungefär 20cm och den ska väl bli runt 2m så det är bara att jobba vidare.

Flightless Bird- Iron & Wine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0