En gång föll jag för dig, och jag har inte rest mig ännu.

Idag är det måndag. Inte vilken måndag som helst utan måndagen den nionde freruari. De ni! Idag händer de mycker som jag sa. Skridskor, Hijazz och Ukrainamöte.
Skridskor- På studenternas på idrotten. Vi ska "köttbulleåka". Kulkul.
Hijazz- Konsert med musikklassen. Det ska bli roligt men det är lite pirrigt eftersom jag ska sjunga en låt som jag abra har sjungit typ en gång tidigare. Och jag kan inte texten. Det ska bli spännande och se.
Ukrainamöte-Ja!! Gosigt. Vi ska bestömma hur vi ska sova i Zaporizhia. Vi har so far planerat att Victoria ska sova med Christian och Frida med Henrik jag med Fredrik och JOhanna med Erik Korvhead! Nej så är det faktiskt inte. Men de är det vi sak bestämma idag klockan frya!tih...¨
Nu sitter jag på Medicins Grundkurs utan lärare eftersom gerd är sjuk. Men snart ska vi dra och äta så att vi hinner byta om till Skridskoåkningen sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0