fivehundredtwentyfivethousadsixhundred minutes

kulkul...
heute var lagom bra. Jag var inte på bra humör. Men dagen började iallafall med historia, kommer inte riktigt ihåg hur koncentrerad jag var men att jag inte kommer ihåg så mycket av den lektionen säger väl tillräckligt. Sen vare engelska, jag var effektiv. Läste med carro kollade på film svarade rätt(tyst) på några frågon och hjorde min musikläxa om mollskalor. Sen var det klassråd, då jacob var helt borta. Han svarade knappt på tilltal. Sen va de lunch men jag och johanna och Carro drog till Daga och fick en snabb genomgång i organisk kemi. Men först tog vi en sväng förbi hälsomässan på skolan och svarade på några frågor om livmodehalscancer och fick en kondom och en "matig muffins". Sen var det lunch. Och sen musik där vi lärde oss durpentatoniska skalor. I'll demonstrade.. C drupenta= CDEGAC. Enkelt. Ni får anteckna. Sen var de svenska där jag skrev en en och en halv sidas uppsats!! Utropstecken! JAG skrev en och en halv sida. *stolt*
Nu ska jag göra kemi med pappa. Jippi punkt punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0