How could I ever?

Nu ligger jag här med snygga Maria! Imorgon åker vi. Maria ska åka i takboxen. Så de blir lugnt i bilen, de blir skönt!
Idag gick jag med stan med Carro Och Frida. Vi letade preseter och gröna tingeling saker. Vi hittade nästan aööt vi letade efter. Sen skulle jag träffa Anna ch de slutade med att vi satt på Åhlens och åt Willys rulltårta. De var mys. Sen köpte jag lack skor och anna storshopade stövlar och lite annat smått. Sen drog vi hem till respektive familjer och åt och sen pakcade jag som en galning tills Anna kom och vi fixade massa fint. Jag spleade lite och sjöng medans hon fixade typ.. Sen kom Maria och Anna blev tyst. Vi åt semlor och drack mjölk, i alla fall två tredjedelar av oss.
Nu ska vi sova så vi orkar med morgondagen!
Puss och hej!
Nu kanske jag inte kommer skriva på en vecka eller så men de är väl bara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0