L is for the way you look at me

idag är jag trött! Snoozade i 45 minuter sen blev de stress! Men jag hade tur vid bussen, malin och hénnes mamma åkte förbi precis när jag stod och vänta så jag fick skjuts. Tack!
Hade biologi precis där vi snackade om sexuella strategier. Mycket intressant.
 Jag har iallafall kemiprov idag och de ser jag inte frem emot. De ända jag kan är typ lite om organisk kemi. Och det räcker inte långt.
Imorgon slutar jag havl två, tema dag. Då vill jag träffa folk. Sen på Lördag så drar jag och min familj+ Maria till Fjätervålen!
NU ska vi ha matte i typ 80 minuter! weih...
pusski

Kommentarer
Postat av: maria

JAAA FJÄLLEN! :D vi ska äga backen :D <3333

2009-02-12 @ 12:29:40
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0