ROWHYPNOWL

Gud va hon snarkar, Vickzie alltså. Hon ligger på madrass brevd mig och klockan är 1238. Hon vill bara sova och sova.Så söt.
Igår hade hon och jag tvåmanna party. Det var gosigt. Vi körde singstar och dansade och blandade Drinkar. Sen shottade vi tequila. Inte gott kan jag säga. Men de var kul.
I fredags var det fest för maria! Det var kul, lugnt och inget drama. Men jag somnade på pingisbordet med sara och Vickzie. Men annars gick allt bra skulle jag nog säga.
 I torsdags så tränade jag med Maria på kvällen. Vi ska göra nå corebosu på eftermiddagen idag tror jag. Ska se hur de går.

Nu ska jag äta kakor och spela spel tills hon vaknar!

Kommentarer
Postat av: franny

hahaa pingisbordet XD

2009-02-03 @ 12:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0