same damn thing

working on a new one... no matter what you say.
Jag borde pluggat och gjort katastrof idag men de ända jag gjorde var att klappa takten. Kul.Chok svårt. Jag ska lära mig en låt till på måndag. De ska väl gå. Hijazz då. De ska bli kul.
är jag fortfarande pepp? Borde jag vara?Jo, samma känslor bara mera insikt.

No matter what you say
it's what you do that matters
no matter what you sing
it is all about the same damn thing

Jag älskar dig det vet du. Men jag blev sårad. Förstå de. Försök att inte göra det igen är du snäll.

Kommentarer
Postat av: franny

finns här för dej älskling<33

vi måste ses i veckan:D

2009-02-03 @ 12:29:14
Postat av: franny

finns här för dej älskling<33

vi måste ses i veckan:D

2009-02-03 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0