Två öl take away!!

Igår var det bio med Sara och Maria, I taket lyset stjärnonra. Den var ganska bra. Maria hade inte stängt av mobilen, inte ens ljudet och hennes pappa ringde! Pinsamt.
Sen drog jag och Maria hem till henne och flummade oss. Sen drog ja hem och sov. Jag var sjukt trött.
Idag så ska min familj på middag men jag stannar hemma och Sara kommern hit, vi ska köra på två manna party och spa. De ska bli gosigt. Fast dagen har inte bestått av mycket än så länge, jag och mamma och Erik har kollat på nån film som binder ihos säsong sex och sju av 24. Sen har jag sovit typ.
Imorgon är det MusikDirekt. Ska troligtvis dit med Anna. Det ska bli trevligt.
Nu kollar jag på 24 marathon säsong fyra. De är spännande kan jag säga.
Pusski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0