My one and only love...

Fysik, suck.
Fick tillbaka matte provet i början av fysik lektionen. Efter det jobbade ingen, förutom Sara N. Matte provet gick bättre än jag trott. Så jag är nöjd.
Igår var det crazy. Skridskor, de gick lagom bra. Fick ont i fötterna. Ramlade en gång. Samuel var elak och puttades hela tiden men jag lyckades stå emot alla gånger sen ramlade jag av mig själv en gång istället. Stolt*
Ukraina möte, Jag ska bo med Victoria i "zapp". De ska bli najs. Jag funderar på att varna dom som vi ska bo hos eftersom vi kan vara ganska flummiga dessutom snarkar och pratar vi i sömnen! Stackars ukrainare. Henrik tog alla mackorna och alla festisar i slutet, Fidda...
Hijazz, De jag kan minnas av min första låt var att jag sjöng fel text och att mina knän vägrade sluta skaka! Det var sjukt va dom skakade! Det var sjukt läskigt. Sen när jag skulle sjunga min andra låt var det skit trångt på scenen! jag fick stå snett typ. Men det gick ganska bra med den låten också. Det var jätte roligt iallafall.
Sen plockade vi ihop allting och jag åkte med Eriks bil till musiksalen där vi väntade på att Matti och sakerna skulle komma. Sen plockade vi ihop allting och jag kom hem halv tolv. Då tog jag ett äpple och gick och la mig. Så sköönt och sova.
Idag hade jag musik på morgonen vilket var hemskt!! Jag måste erkänna att när jag skulle sjunga på Grand så var jag verkligen inte alls nervös. Men idag när jag skulle klappa fyra takter på musiken så höll jag på att svimma! Seriöst jag är sjuk, typ omvänd.
Nu har jag franska... snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0