we contributed to the noise

hej alla glada.
Idag har dagen varit väldigt jobbig. Jag har mått illa och varit trött.
För er som inte visste så var jag, Anna, Erik och Danial på AC/DC igår! De var awsome! Det var verkligen ashäftigt! Lite kort. Vi stressade med 1409 tåget från Uppsala sedan tog vi oss till Globen. Där drev vi runt på shoppingcentret i ca 4 timmar. Erik och danial köpte sprutgrädde och kladdkaka, mums. Sen köade vi 20 minuter och sen gick vi in! Fan va pepp jag var vid de laget. Erik köpte iallafall en tröja som jag fick ha på mig hela kvällen. Sen gick vi in och satte oss och tog lite bilder och väntade på att de skulle börja. De släcks ner och "The Answer" intar scenen och spelar några låtar. Sen var det åter väntan. Sen närmare 2045 släcks det och en kort film började visas. Sen stog dom där! Den rushen jag fick. De var häftigt. Efter första låten ställde vi oss upp och började vissla och skrika och hoppa och sjunga med. Så stod vi och höll på så hela konserten. Sen bar det av hemmåt. Vi han med första tunnelbanan. Den var fullproppad med folk (som väntat). Sen hann vi med sista tåget. Snipp snapp slut så var den sagan slut. eller just de, jag hade blinkande horn också

Sen var det ju skidveckan. den var så lång så jag måste göra den kort!
Det var roligt, riktigt roligt! Jag och maria + min familj åkte upp till Fjätervålen för att åka skidor. Det fanns några saker som är värt att nämna.
- Förts av allt så kunde man köpa nötkräm i lösvikt på Ica Maxi i Mora!!1!
- Sen så är det mycker roligare att åka offpist uptäckte jag och Maria första dagen.
- Den är det sjukt jobbigt att ramla när man åker offpist speciellt när man åker bräda.
- I fjätervålen finns det en ankarlift och tvp knappliftar.
- Det var mycket folk, kallt och dålig åkning i Idre.
- Jag och Maria hann inte tröttna på varandra, but we ran out of things to talk about.
- Disney channel äger.
- Jag har railat.
Det räcker väl så!

Idag var jag på Bio med några i klassen för att fira Sara A som fyller år idag. Innan så åt jag på cupido med Carro och Frida.

 

Vackra du, livet är till för att göra misstag som man ångrar och sedan lär sig av. Om man inte lär sig första gången så gör man det förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: franny

du verkar ha haft det roligt där borta :D man har saknat dej <3

2009-02-24 @ 20:55:23
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0