The judges will deside

Jag har ingen lust att prata med någon. Och genom att skriva här så tvingar jag ingen att lyssna på mig. Så jag kommuniserar på så sätt med dom som vill veta genom bloggen.
Men jag orkar inte. Jag har pluggat kemi, organkemi. 2,2,3 trietylbutan..2,hexyloktan blah blah.. Det är sjukt krångligt men jag förstår lite iallafall.
Vi ska göra nått demokrati projekt grejs till Ukraina. Vi ska göra nått om klassrådet. Nu ska vi allt se till att det blir ordning och reda på Skrapan! Mjehe...
jusste idag spenderade jag halva franskalektionen på BDB vid skåpen och andra halvan inne på en toalett med Sara och Samuel. Jag och Samuel ska flytta ihop och vi ska adoptera Sara.De ska bli mysigt. Vi ska bo i en av skolans toaletter som är ca 1,5x1,5 m stor. Jag får måla en vägg och Sara får måla en vägg och Samuel får ta hand om dom andra två han är ju trots allt mannen i hushållet(hrm..). Vi ska ha datorn på toaletten.. så långt har vi kommit. Och vi kom också fram till att det kommer fungera eftersom vi har typ tre saker gemensamt och de räcker ju! Vi går båda i N1c och är båda blonda och har typ blåa ögon!
Nu måste jag sova så jag orkar allt imorgon!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0