For some reason i can't explain, i have no reason to call your name...

Cho-san!

Gårdagen var speciell. Prov först i skolan sen var jag väldigt sur och irriterad. Så när jag kom hem la jag mig på sängen och surade tills jag började kolla på film. Sen spelade jag Bubblez in lack of other things to do. Sen runt halv nio kanske så bestämde jag och anna oss för att vi skulle ta en promenad. De var mysigt. Efter en sväng igenom sunnersta och 3 blåbär senare så skildes vi åt och jag kom hem tjugo över elva. jag satte mig framför tv:n och kollade på lets dance med familjen som precis då tog slut. Så jag gick och la mig. Inte mer med de. Jag var sjukt trött.
Idag ska jag till stan, med typ hela familjen. Vi ska storshoppa på weekday(*____*)
Kvällen har jag FF får se vad som händer då...
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0