Scapegoat

Tjejmiddag igår, de var mysigt.
Vi kollade på film och åt tacos och bullar och chips och när hälften gick så gjorde vi lite femenina saker som raptävling och så. De blev en del tjejsnack och fantiseringar runt killar.. haha de måste vi göra om!

Idag har jag kollat på film och pluggar matte. Mest kollat på film. Jag har tråkigt.

Jag saknar Victoria. Imorgon!!
Och Livvi.. vi måste ha filmkvällen snart!!
Och My! Kom hem snart.

Jag vill åka utomlands ett år!

Jag har sjukt mycket att göra.. jag och pappa gjorde en lista 17 saker!! inom typ kommande vecka!
Och jag som skulle ta itu med migsjälv och allt.. de hamnar längst ner på listan nu kan jag ju säga!! Fan...
jag pallar inte.. skjut mig

Kommentarer
Postat av: Livvi.

JAAA, vi måste ha den snart! Dunder :D<3

2009-01-24 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0