van der waals bindning

hejsän allahopa...
Veckn har varit sååååååååååå lång. Jag dör. Sen så har jag STOORT viktigt prov imorgon! Om jag inte döridag så gör jag de då. jobbigt. suck...sen hade jag frenska läxa tills imorgon som jag har glömt.. och bilogiprov på mineraler och bergarter som tillexempel gnejs diabas pegmatit granit lerskiffer.. och mineralerna kvart svavelkis kopparkis muskovit etc.. men de kan jag! jag är duktig.
sen sk jag försöka hinna klämma in marias hårfärgning idag också. De får vi se om jag hinner med de! men de sk vi nog hinna klämma in!
Stugan är bokad på sportlovet och de kommer bli dunder!!

Dagens citat
"du får tända lampan om du ska skriva med rött i mörkret!"
Daga-Man är hydrofil om man gillar vatten
jag(viskar till victoria)-  Och man är pedofil om man gillar barn.

pusss

Kommentarer
Postat av: maria

vi kommer ha det mega skoj i fjällen :D längtar!!<3

2009-01-24 @ 14:21:46
URL: http://janssonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0