Bleibe reste stay

willkommen bienvenue welcome.
Jag är slut. Jag orkar inte riktigt. Men jag kämpar på ändå. Idag hade vi klassens dag. typ sämst. Sen hade henrik bett mig johanna och victoria att komma och prata med rektiorn halv fyra så jag tog för givet att det handlade om Ukraina. VI satt och väntade på skolan i två och en halv timme. Sen när vi mäter dom visar det sig att vi var med i välkomnskomitteen(^o/). De var roligt tyckte jag men inte victoria.
Sen tog vi alla våra böcker och gick till bussen. Jag missade 111 precis. Han ba körde förbi mig. Men då kom framor och hämtade mig. Nu har jag spelat in lite, andra låten är nästan klar.
Imorgon är det skolavslutning. Då ska jag sjunga. Jag funderar på om jag ska köpa en klänning. Men jag borde spara pengar men jag vill ha den. vekligen. men jag måste spara till USA. Men 200kr är väl inget egentligen?
Fredag, då är de dags för middag hos mawlinn:)
Pussss

Kommentarer
Postat av: malin

iiih, ser fram emot fredag sweetness <3

2009-06-10 @ 20:44:33
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: franny

fast idag slutar du skolan ;) yeah sommarlov!

2009-06-11 @ 11:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0