go lassie go

pepp pepp... njae
imorgon eller de blir ju faktiskt idag (klockan är 00:01) bär det av till USA! Om 7 och en halv timme ska vi ses på Arlanda. är allt klart? nej..
Pass       check
pengar    check
packning
musik
noter
underhållning
 en del kvar. Men de fixar jag imorgon bitti!
Idag har jag varit på 4 timmar långt körrep. Sen bar det av mot skolan där jag och Anni skulle ha en liten presentation om vårat ukraina besök. De gick på en kvart och vi fick blommor och varsin "I LOVE SKRAPAN" tshirts. Yes. Jag ville ju ha en. Under resten av dagen har jag fllt i stipendie papper och försökt att få hårfria ben. Mission acomplished? nope.. Har påde vaxat rakat och andvänt hårborttagningsmedel men de vill inte bort. Jag blir så sur. Jag ska iallafall köpa en epilator när jag har jobbat.
Nu ska jag sova. Ni fårha de så toppen bra här i sverige medan jag är ute och reser!
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0