ingen hör

another dream goes down
gårdagen var toppen! Verkligen sjukt rolig. Vi åt, jag spelade, vi åt, vi flummade typ. Tack!<3
 (malins bilder)



























Vi tog massa flummbilder och jag tror nog vi kom fram till att jag var fulast. Men dom bilderna bör inte be seen with human eyes.

Ikväll var Sara , Maria, Anna, och My hos mig på middag. Vi åt, spelade monopol, gjorde en dans till Rocka på- Markoolio. Kvällen var väldigt lyckad. Bilder kanske kommer sen. Imorgon tänker jag vara snyggast!

Jag åker till USA om typ 2 dagar!! Jag måste börja packa!!! Men nu ska jag sova.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: franny

LYCKAD KVÄLL :D <3

2009-06-14 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0