we're only prisoners of circumstance

Grattis till studenten Malin Hamberg, Erik, Moncan, Gustav, Johanna, Anna-Karin och alla andra.
Studenten verkar asrolig men ändå sjukt sorglig. Jag skulle kunna gå in på det är förklara precis hur jag känner, men jag skippar de för då kommer jag börja böla.
Men idag tog min kusin Malin studenten i Eskilstuna. Det var knökfullt med folk utanför hennes skola. Helt crazy. Men sen såg jag henne stå där på bänken med Matte. Hon var så snygg ska ni veta. Nästan så jag blev lite kär. Hon såg så lycklig ut när hon stog där på flaket och dansade och skrek. När dom åkte iväg så gick vi hem till Karin där vi åt middag. Under efterrätten sjöng jag några låtar vlket malin verkligen uppskattade.
Grattis igen malin!
Imorgon så ska jag sjunga på Wiks slott med De Visa. Sen blire väl chill, inge plugg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0