3.14159265358979323846264338327950288419716939937510582097

Smitigt tagen bild? O ja.

Hade precis prov. Det gick ganska bra känns de som. Men jag vet ju hur de är, när jag tror att de gick bra så gick de inte bra alls. Kul.
Jusste de var Pi-tävling igår. Det är sjukt, tänkte vara med om ingen annan kom så jag kunde vinna en dator genom att skriva 3,1415 på ett papper. Jag bad Freddie messa mig om ingen dök upp. Men han messade aldrig. Men jag tänkte visa att jag var duktig och messade "3.14159265" till honom. Fick då "Wow!" som svar. Jag frågade då hur många den som vann hade. Han messade och svarade men sen ringde han dirket efter och sa att det var konfidetiellt och att han inte skulle sagt nått. Jag lovade att inte säga till någon. När jag la påinsåg jag att jag hade smsat med en lärare. Och inte vilken lärare som helt utan freddie. Sick..
Imorgon ska vi ha debatt mellan evolutionsteorin och Intelligent Design teorin. Jag vill vara i intelligent design gruppen för de är lite ovanligare men jag vill absolut inte vara emot Samuel. Vå får se hur de blir.
I eftermiddag blir de stan med Carro och kanske Vickzie och Frida. Sen är de kör. Lång kör, ända tills nio. Stämm rep.

Nu vet ni allt om min dag typ. Ni ville veta.
Nästa fredag börjar vi typ 10 och slutar ett! SOFT! Och sen är de lov. Sen är de Ukraina!!! Bara 20 dagar kvar nu.

Jo men jag mår bra av de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0