åh, hampus<3

Dagen har varit hyfsat bra. Victoria har rakat av massa hår på huvudet! Nu är hon skolan andra emo! Men hon är de snyggaste. Mitt lilla emo<3
Skivstång på idrotten. Värt. Jobbigt men ändå inte.
Skriver nån platsbeskriving på svenskan. Jag skriver om Sunnersta Gropen. Gropen i mitt <3.
Sitter och lyssnar på Broder Daniel -I'll be gone. De är coolish. Victorias nya idoler. I know how it is.. Jag minns när jag blev galen i Tokio Hotel. Jag var helt crazy. Jag tittade igenom två av alla mina anteckningsblock från "den tiden". De var Tokio Hotel överallt. Men jag tror att jag var så extrem för att folk hade så mycket fördomar och tyckte en massa dåliga saker om dom. Då vill man ju bevisa att dom inte hade rätt och så vidare. Så jag ändrade mitt utseende och mitt rum och en massa annat. Men jag ångrar ingenting.
Nu ska jag spela gittarr sen ska jag äta och sen ut och promenera med Sara<3( du vet inte vad du betuder för mig).

Några bilder fårn festen:) Kanske kommer fler<3

Kommentarer
Postat av: franny

det var mys mys igår, älskar dej :D <3

2009-03-17 @ 08:34:05
URL: http://duoh.blogg.se/
Postat av: Elin

haha den där bilden på oss tre är populär :P hahah de va jättekul i fredas :)

2009-03-17 @ 12:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0