Canon Powershot A590 IS


Första egobilden med nya kameran då.
Dagen har varit bra. Seg och jobbig men ändå bra. Biologiprovet gick sådär. G kanske. Matte lektionen var mest flumm. Medicin var diciplin. Kemin var svårt tror jag.
Sen gjorde jag och Johanna lite musikläxa. De är jätte svårt!!! Jag kan ingenting.
Sen åkte jag ner på stan och provade en tröja som jag vill ha. Sen köpte jag annanas!! Annanas i mitt <3!
Sen var de kör i tre timmar. De gick fort. Sen bar de av hem. När jag väl kom hem satte jag mig framför datorn sen kollade jag på Greys som jag spelade in igår. De var jätte sorgligt! Skit bra avsnitt!
Imorgon ska jag upp tidigt. Ska vara på Nanna klockan 10. Sen är de rep i sju timmar och sen bär de av hemmåt för att städa och förbereda för att hela jävla ukraina kommer! Victoria får hjälpa mig!  Nu ska jag sova så jag kan sova länge!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0