Den sjunde Mars

Mys pys med malin idag! Hon är en viktigt snäll människa. Hon är bäst. Hon förtjänar de bästa!
Vi kollade på film och åt min efterlängtade Ben and Jerry's! Vi kollade också på melodifelstivalen där min favoritlåt gick vidare! Snälla Snälla!! Den är skit fin! Jag lyssnar på den just nu. Hon kanske inte är den coolaste i världen men hon kan sjunga och låten är väldigt bra.

Tidigare idag var jag på Ikea med mamma och letade efter lådor till mig. Jag ska minsann få ordning på mitt smink och mitt pryttel. De ser så skräpigt ut som de gör nu.
Sen tränade jag och gjorde mig i ordning. Sen kom malin.

Bills nya frisyr. Han har syntetdreads, svarta och vita. De kanske inte är de snyggaste men om man vill ha de så gjorde han rätt val när han skaffade dom. Han har ju varit väldigt bestämd när de gäller hans stil. Han har inte lyssnat och tagit åt sig av kritik utan han har kört sitt eget race. Och de är ju en av dom saker som är speciellt med honom. Han har sin egen stil. Han vågar vara sig själv. Han ser ut så som han vill och inte hur folk förväntar sig. I say "Go for it!"

I hope you made me proud. Well how could you not?

Kommentarer
Postat av: malin

puss på dig :)

2009-03-08 @ 00:09:35
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0