du också?

Inge stan med carro. Hon hade "andra planer". Kul. Så jag och vickz drog ner på stan och provade lite kläder och käkade på subway. Påvägen dit huttade vi Sofie. Så hon hakade på oss. När vi satt där inne på den lilla snabbresturangen och avnjöt våra subs så går rebecka förbi och både jag och sofie börjar vinka som galningar för att hon ska se oss. Hon kommer in och de visar sig att båda känner henne. Kul. Sen träffade jag och sofie Cilla och marshan och amelie. Sen drog jag till kören.
Jag kom på att jag vill pierca tungan nästa fredag. Då har den hela två veckor på sig att läka till och med tre nästan. Då är bara problemet pengar. Då får jag skita i nytt hår. Men jag vill ha de..måste övertala mamma också. Hon sa ju faktiskt förut att jag fick göra det när jag var 17.
Just nu sitter jag och tuggar på en plastgaffel. Mums
Måste ransa min garderob. Hjälp?

Kommentarer
Postat av: anna

får jag va m när du piercar dej? :D

2009-03-26 @ 21:34:34
URL: http://annbje.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0