Carro släpp Erik!

Kul att det inte publicerades imorse...

Gog morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt...
Tragisk film på historian imorse "Hotel Rwanda". Nu är de engelska och vi nska ha muntliga nationella. Fast jag hinner nog inte ha de idag. Så jag ska jaga ett gamalt skriftligt prov istället. Sen har vi 2,5 timmars håltimme sen svenska. Kul..
Sen ska jag sjunga och sen drar jag hem och pluggar.
 

Nu har jag pluggat i mer än två timmar men jag vet att de bara kommer räcka till ett G. Men jag kan inte plugga mera.
Promenixade med Anna lite granna. Hon är bra.

halvvägs igenom inlägg såg jag att klokcan var 2101. Då sprang jag till tvn och tjurade över att jag missade den första minuten av grey's. De är crazy men skit bra.

Nu ska jag sova tror jag.

Carro släpp honom, lättare sagt än gjort. Men de finns någon anna för dig, jag lovar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0