Jag är en klippa, jag är ett berg...

ja.. Idag har inte varit den nyttigaste dagen i mitt liv. Kebabrulle till lunch sen fika och fisiprutti och sen fika på kören. Sen har jag spenderat 378kr på en klänning och ett par tights. Men klänningen.. åh.. jag dör. Den är jätte fin. Jag kollade på de förut och sen nu bestämde jag mig för att prova den och så köpte jag den. Jag vill inte spendera pengar. Jag vill bara inte. Men klänningen ropade på mig. Det bara blidde så. Men nu ska jag försöka spara pengar. Fast det blir ju i och för sig Bowling och middag med två av dom snyggaste imorgon så där går de väl åt 200kr. Men jag fyller ju år snart så då får jag väl kanske lite pengar. Men inga fler kläder (tror jag). Jag träffade iallafall Anna på Gina och vi gick runt och tittade lite och fikade på Åhlens. Det var trevligt. JAG har alltid roligt med Anna. Även om hon inte har roligt med mig.
Sen var det kör i tre timmar. Tiden gick väldigt fort. De blir bara roligare och roligare för varje gång.
Nu ska jag försöka sova lite så jag inte försover mig imorgon också.

Kommentarer
Postat av: anna

asså sara jag blir så glad :D

2009-03-06 @ 10:08:26
URL: http://bjerneld.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0