Jag vill känna att jag räcker till!

Vilken dag. Jag har legat på topp och botten(kan misstolkas). Men obciously så menar jag att jag har mått superdåligt och jätte bra idag. De dåliga tänker jag inte skriva här utan de skriver jag i min hemliga blogg..Moahaha... Hittar ni den så begår jag självmord. Där står de så mycket ska ni veta. Till de bra. Jag var och sjöng hos Helena Parrow idag. Hon är verkligen en jätte bra lärare. Hon fick mig att känna mig riktigt duktig idag. Jag tror aldrig jag har fått så mycket beröm av en person på en och samma dag förut. Jag tror aldrig att jag har fått så mycket beröm av samma person någonsin. Då låg jag på topp! Jag sjöng Gabriellas Sång. Sjukt fin låt. Jag valde den för att den är lite kneig och sjunga, den är väldigt bred. Men de gick jätte bra.
Efter de så sprang jag till centralen där jag mötte Anna. Vi gjorde sällskap på bussen. När jag kom hem så bakade min syrra och hennes kompis. Gud va gott det luktade! Jag smög in i köket och kollade va dom bakade. Chocolate Chip cookies!!! Jag fick slicka av vispen. mums... Sen skulle springa ut i "studion" och spela in nån låt eftersom Anna skröt om hennes och theres inspelning. Men då stoppade pappa mig och tvingade mig skala potatis. Men sen gick jag ut. Att spela in gick väl sådär. Jag satt och spelade de om och om igen ochalltid blev det något fel. Men när jag var på typ sjuttonde gången så hade allt gått felfritt ända fram till höjningen och precis då ringer Freddie. Så fick jag spela sjutton gånger till. Men tillslut gick de hyfsat och jag spelade in sången och la på "oo-stämmor". Men sen började de knastra och ha sig... så jag slutade då.
Nu ska jag träna tror jag, borde pluggaa franska men vill/orka eller känner inte för de.
Grey's ikväll!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0