krakataaang

Min helg kunde varit dunder en nej.
Jag har haft mysigt med De Visa. Hade nämligen kördag både på fredagen mellan 10-17 och lördag mellan 10-17. De var ganska ansträngande men ändp roligt. Men på fredag kväll så kom ukrainagänget hem till mig på något som skulle varit en filmkväll men det blev mera enfilmkväll. Tittade på en film, american pie the wedding(henrik valde). Sen drog alla. Frida drog redan klockan tio. Sen var det bara jag Carro och Vickzie kvar. Vi tittade på föräldrafällan sen somnade vi. Vi försov oss men mamma skjutsade oss. Sen va de kör hela lördagen typ. När jag kom hem städade jag undadn efter fredagskvällen och gjorde mig i ordning och drog till maria. ja.. Jag stannade inte länge. Är nämligen sjukt trött. Ligger med halvöppna ögon och huvudet dunkar och känns som om de är fullt med bly. kul.
Imorgon kommer släkten. De ska bli trevligt. De harjag faktiskt sett fram emot hela veckan!
Nu ska jag sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0