men han skulle BARA våldta henne...

Söndag!
Min söndag bestod som sagt av träna och plugga. Sen satte jag och pappa äntligen upp den där hyllan där jag ska ha alla mina prylar på. Jag tnkte att jag skulle ha en för nagelsaker och en för hårsaker och en för mascaror osv. När jag plockade ihop mina mascaror visade det sig att det var många fler än va jag trodde. Det var n¨ämligen 19 stycken. Kul kul. Jag använder definitivt inte alla men vill inte slänga någon. Jag kan ge dom til hanna vart efter. moahaha...
Jag träffade Saran på kvällen. Vi drog till dagiset och åt cheeze ballz. Mums... Vi snackade och hade den mysigt även fat det regnade slask. Tack för att du finns.
Imorgon har jag matte prov. Algebra och Geometri. De låter inte så svårt men de är de. De är ju trots allt matte B. Nu ska jag sova!
puss

Kommentarer
Postat av: luujis

du kollade på Beck igår va?

pga rubriken?

puss miss u

2009-03-09 @ 11:57:02
URL: http://luj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0