så ska de låta

JAG VANN inte.. DDe gjorde Sara. Sen kom jag. Sen kom maria. Men vi hade jätte roligt!
Först möttes vi på stan och gick till Jalla. Käkade varsin kebabtalrik. Sen gick vi och köpte godis. Sen tog vi bussen till Fyrishov. Där köpte maria en smirrnoff i baren. Första gången hon använder sitt legg på riktigt! Mums.. Sen var de dags för bowling. Jag började med en strike. Sen missade jag en massa.
När vi var klara så ledde sara ganska stort sen kom jag och maria låg lite efter. Vi drog hem till mig där vi spelade gittarr och jag och Sara drack varm choklad med vaniljvisp. Maria var så störig så hon fick inge. Sen skulle vi kolla på fillm på min dator men så fungerade inte de så vi började kolla igenom mina gamla bilder. Fan va hemska. Jag var ju verkligen skit ful. Sen blev de knasiga youtube klipp. Sen drog dom:(
Nu ligger jag här, är sjukt trött. Vill sova. ska nog ta och göra de också. Men imorgon? någonting som händer?
Pusss

Kommentarer
Postat av: maria

fast jag va bäst i alla fall! :D<3

2009-03-07 @ 00:22:12
Postat av: franny

hahaha maria fick igen chocklad XD

2009-03-07 @ 16:55:12
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0