Ti amo

Dagen har varit bra, förutom att jag är hungrig hela tiden. De är jätte jobbigt. Men iallfall. VICTORIA kom till skolan idag!! Wei!
De var ganska lugnt på lektionerna. På idrotten skulle man typ bära runt varandra och jag ba "nej tack"! Så jag Carro Barro Tasnim och Fridie gick in till gymmet till en början. Sen gick vi in i spegelsalen och dansade bugg. Är verkligen jätte pepp på att börja igen. De är så jävla kul. Men man kanske borde ha en partner då.
Sen var de matte och jag gjorde inte många uppgifter men vi har bara 20 sidor kvar tills vi är klara med kapitlet och vi har prov på Måndag opch de känns bra. Nej! Hans planerinagr håller inte. Sen var det historia och jag ska jobba med Victoria. Vi ska skriva massor om Angola. Sen ser jag någon gå utanför fönstret och jag kokade över. Jag blev så jävla glad av någon anledning. Sen var jag ganska ofokuserad på Ukrainamötet och fick massa kritik för att jag skrev "fel" i min kalender. Men de gör jag inte. Så de så. Sen gjorde jag Fredrik sällskap en bit och sen kom Victoria och Frida springandes efter. Sen tog jag bussen med Victoria. Senare på kvällen gick jag ut och träffade Maria för första gången på 8 dagar. Vi gick ut i de fina vår vädret och åkte rutschkana (fint ord) och åt naturgodis och gjorde fina mönster i snön. Sen stressade vi hem för att se Desperate men de visade sig vara imorgon så jag tittade på CSI NY.
Nu sitter jag och kokar fortfarande. Sjuk människa. Jag mår förresten inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0