snälla snälla

ja, snälla snälla sverige.. Vad hände nyss? Juryn var inte alls ense med folket. De var riktigt spännande faktiskt. Och de var nära att "snälla snälla" vann. De är inget fel med den låten. Den är riktigt bra faktiskt. Caroline är väldigt speciell. De kan ingen neka till.
VI har gäster nu iallafall. Vi hade egen omröstning här hemma medans vi åt chokladfondue. Pappa hade gjort värsta satsiga protokollet och allt. Crazy. Men de var lite roligt.
Nu sitter jag inne på mitt rum med gittarren och sjunger och lyssnar på just "snälla snälla". Tänkte att jag kanske ska sjunga den med Helena. Vi får se. Jag ska köra på Gabriellas sång nästa gång också. Den är så fin!
Jag är fortfarande sjukt glad för överraskningen i fredags. Tack återigen! Älskar er.
Nu ska jag komponera!
Pusski

Kommentarer
Postat av: mathoe

älskar snälla snälla

2009-03-15 @ 01:18:27
URL: http://baneman.blogg.se/
Postat av: franny

snäll snäll äger:D

wiiiie du blev verkligen överraskad i fredags ;)<3

2009-03-15 @ 11:42:12
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0