TACK!

TACK! JAg är fortfarande så jävla glad! Tack för allt igår. Tack till alla som va där och till alla som bryr sig!
Det började med att jag skulle ha filmkväll med Livvi och Sandra och kolla på Th-dvder. Vi började kolla på en och sen ville mina föräldrar kolla på "Så ska de låta" då sa Livvi att vi kunde gå hem till henne och kolla. De gick vi med på och plockade ihop alla grejer och gick ut. Sen helt plötsligt säger Livvi:
"Jag kan en jätte rolig lek!"
Och satte på både mig och Sandra varsin ögonbindel. Och så började vi gå. Hon sa att de var jätte kul och jag tänkte inte med på de. Sen säger hon att vi är vid Gottsundaskolannär vi hade gått  tio minuter. "Yeah, sure." tänkte jag för mig själv. Men sen gick vi vidare. Sen helt plötsligt så drar Livvi och Sandra följer efter. Jag ropar efter dom och Sandra kommer typ vinglandes tillbaks efter några sekunder. Sen hör jag hur folk skriker in ifrån, de var där mina första misstankar kom.  Livvi kom tillbaka och sa att hennes grannar hade fest och att dom var jätte jobbiga. Sen gick vi in och jag kände igen lukten. Så jag började undra vart vi var. Sen leder hon in mig i ett rum och tar av mig ögonbindeln och så står alla där. Massa folk. och skriker grattis! Jag blev så jävla glad.  Sen va de party hela kvällen. Jag var bara glad hela kvällen förutom när jag satt utomhus och försökte att inte må så illa. De var party fram till halv tre sen drog vi hem och åt ostbågar och after eight. Sen hade jag crazy drömmar.
Tack så jävla mycket för allt!

Kommentarer
Postat av: cilla

du förtjänar det BÄSTA!

2009-03-14 @ 15:28:07
URL: http://cecilias.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0