ten seconds to love

Jag är så glad. Jag lever fortfarande från glädjen som jjag fick ifrån överraskningsfesten i fredags. Jag blev överraskad på riktigt!
Idag ahr jag spelat spel med mamma och appa och hanna. Sen träffade jag anna ute is solen. VI gick hem och segade hemma hos mig. Sen drog vi in till stan och köpte en Curry macka. Sen va de MUSIK DIREKT. De var as bra. Unit six alltså. Dom var grymma. Inte bara för att dom var 94or men dom var verkligen ascoola. Dom fick verkligen med publiken. De var grymt. Jag vill ha dom. Mumma.. Sångaresn ska bli far till Annas och mina barn, vi ska dela på honom. Hanhade sjukt snygg mage också.
Jag är på sånt sjung humör. Så jag ska nog sjunga lite nu innan jag går och lägger mig.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: anna

HAMPUS

2009-03-16 @ 17:14:55
URL: http://annbje.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0